طراحي سايت در کرج


 


طراحي سايت در کرج


اين که آيا شما يک مدير شرکت تبليغاتي، يک مدير رستوران، يک پزشک يا هر گونه کسب و کار که نياز به حضور آنلاين را داريد، يک پيشنهاد کاملا سفارشي براي نيازهاي شما ايجاد مي کنيم. ما علاقه مند به شناختن شما و کسب و کار شما هستيم تا بتوانيم بهترين راه حل را ارائه دهيم. هر راه حل يکسان نيست و هر مشتري نيازهاي يکساني را ندارد.


 


طراحي سايت آموزشي


چرا آموزشگاه ها حتما نياز به وب سايت دارند؟


وب سايت آموزشگاه قطعا بهترين جايي است که مي تواند به معرفي فعاليت ها و سوابق و مزاياي آموزشگاه نسبت به آموزشگاه هاي رقيبان بپردازد. امروزه اکثر مردم بويژه دانشجويان و دانش آموزان براي تحقيق و کسب اطلاعات و تصميم گيري در انتخاب يک آموزشگاه معتبراز جستجو در اينترنت و نگاه کردن به وب سايت آت آموزشگاه استفاده مي کنند.


بنابراين در نزد دانشجويان و دانش آموزان اولين چيزي که نقش بسزايي در جذب به آن آموزشگاه ايفا مي کند وب سايت آن آموزشگاه مي باشد، مخصوصا اينکه آن وبسايت به خوبي طراحي شده باشد و بخصوص در نتايج جستجوي گوگل توانسته باشد که جايگاه خوبي را کسب کرده باشد.


بهترين را براي اينکه افراد بتوانند براي آموزش رشته و مطالب مورد نظر خود فاصله هاي جغرافيايي را حذف کنند يا اينکه در هر مکان دلخواه و در هر زماني بخواهند به محتواي آموزشي مورد نظر خود دسترسي داشته باشند يا اينکه به دليل مشغله کاري يا به هر دليلي ديگري نمي توانند در کلاس حضور پيدا کنند، بهترين و تکميل ترين راه طراحي سايت آموزشي براي اين افراد است.


 


طراحي سايت شرکتي


امروزه براي هر شرکت و برندي داشتن يک پايگاه اختصاصي آنلاين از از اامات و ضروري ترين چيزها بشمار مي رود، شما با طراحي سايت شرکتي و پياده سازي آن به بهترين و حرفه اي ترين شکل در واقع يک دفتر کار حرفه اي را براي خود در دنياي بزرگ کسب و کار آنلاين ايجاد کرده ايد.


در حال حاضر راه اندازي يک سايت شرکتي ديگر تنها براي کلاس کاري آن شرکت بکار نمي رود و نقش بسيار مهم و پررنگي در کسب و کارها را ايفا مي کند. تجربه ثابت کرده که شرکت هايي که اين مزيت بزرگ را براي کسب و کار خود ناديده مي گيرند، فرصت هاي بسيار زيادي را در مقايسه با رقباي خو از دست مي دهند.


امروزه اکثر افراد براي پيدا کردن کالا و خدمات مورد نياز خود به صورت آنلاين و از طريق اينترنت اقدام به جستجو مي کنند و مشتريان ازطريق وب سايت آن شرکت با محصولات و اطلاعات تماس آن شرکت آشنا مي شوند. در نتيجه کاملا واضح است که شرکت هايي که از اين مزيت برخوردار هستند نسبت به رقباي خود در فروش محصولات و خدمات ارائه شده پيشي مي گيرند.


طراحي سايت شرکتي حرفه اي با گرافيک جذاب، مهم ترين نقش را در برندينگ براي شرکت ها مي باشد و به عنوان يک ويترين زيبا براي معرفي آن شرکت در فضاي آنلاين است. طراحي سايت شرکتي براي برندها همانند داشتن پايگاهي در اينترنت است که از طريق آن مي توانند محصولات و خدماتشان را بدون واسطه به مشتريان خود معرفي کنند.


متاسفانه يا خوشبختانه شرکت هاي طراحي وب سايت هايي هستند که براي طراحي سايت شرکتي قيمت هايي به شما ميدهند که کاملا دور از ذهن و تنها براي بدست آوردن مشتري و سود خود مي باشند. معمولا اين نوع وب سايت ها بعد از چند ماه بدليل هيچ گونه کارايي و پشتيباني بدون هيچ گونه نتيجه و سودي به حال خود رها مي شوند و مدير آن برند را از دنياي بزرگ کسب و کار آنلاين دلسرد مي کند. وقتي مدير يک شرکت بابت طراحي سايت شرکت خود حاضر نيست هزينه کند و يک مبلغ متناسب با نرم بازار براي وب سايت شرکتش که هويت آن شرکت در فضاي اينترنت که يک جايگاه بين المللي و جهاني محسوب ميشود بپردازد، قطعا انتظار افزايش مشتريان يا حداقل سطح مشتريانش نيز در همان حد و اندازه خواهد بود.


 


طراحي سايت پزشکي


امروزه افراد براي پيدا کردن اطلاعات درباره بيماري خود و روش هاي درمان و بهترين پزشکان متخصص در زمينه آن بيماري بدون شک قبل از هر چيز به اينترنت رجوع مي‌کنند. در حال حاضر افراد براي پيدا کردن يک پزشک متخصص خوب به وب سايت هاي آن ها مراجعه مي کند و با ديدن رزومه آن پزشک و نظرات بيماران ديگره درباره آن پزشک و عکس هايي که از بيماران و مطب او در وب سايت موجود است پزشک و متخصص مورد نظر خود را انتخاب مي کنند.


در گذشته شيوه جذب بيماران با امروز متفاوت بود، در سال هاي پيش پزشکان از طريق تبليغات محيطي و چاپي ومعرفي افراد و استخدام بازارياب و هزينه هاي بسيار بالا براي راه هاي غير اصولي به جذب بيماران مي پرداختند.


بهترين و کم هزينه ترين راه براي برند سازي شخصي يک پزشک قطعا طراحي سايت پزشکي براي او مي باشد و اين کار به راحتي ازطريق کلمات کليدي قرار داده شده در وب سايت مانند: بهترين متخصص زيبايي، بهترين جراح قلب،… امکان پذير مي باشد.


بنابراين فعالان حوزه درماني اعم از پزشکان و مراکز و شرکت‌هاي خدمات درماني براي بهتر ديده شدن و معرفي خدمات و تخصص و حوزه فعاليتشان بدون شک بايد حضوري فعال در دنياي اينترنت داشته باشند. طراحي سايت پزشکي بهترين راه براي ارتباط سريع و مستقيم بين بيمار و پزشک مي باشد و در آگاهي آنها از خدمات پزشکي آن مرکز درماني بهترين نقش را ايفا مي کند.


 


طراحي سايت فروشگاهي


خريد اينترنتي (به انگليسي: Online Shopping) نوعي خريد است که از طريق فروشگاه‌هاي اينترنتي انجام مي‌شود. از مهم‌ترين و بزرگ‌ترين سايت‌هاي خريد اينترنتي مي‌توان به سايت‌هاي ebay و amazon اشاره کرد.


اولين بار در سال 1991 تيم برنرز لي تجارت الکترونيک را پايه‌گذاري کرد و در سال 1994 که بانکداري آنلاين ايجاد شد، شرکت پيتزا هات اولين فروش اينترنتي خود را آغاز کرد. در همان سال شرکت نت اسکيپ ارتباط امنيت لايه انتقال (SSL) را ابداع و ايجاد کرد و خريد اينترنتي به وسيله اين پروتوکل ايجاد شد. همچنين در همان سال کمپاني آلماني اينترشاپ(Intershop) اولين سيستم فروش اينترنتي خود را ايجاد کرد. 1995 شرکت آمازون. کام و سال 1996 شرکت ئي بي نيز فعاليت‌هاي خود را شروع کردند. منبع ويکي پديا


سايت هاي فروشگاهي در واقع راحت ترين و کم هزينه ترين راه براي خريد بي واسطه براي مشتريان است. در اين وب سايت ها به دليل نداشتن محدوديت جا مديران آن کسب و کار مي توانند به راحتي تعداد بي شماري از محصولات خود را با عکس هاي با کيفيت و حرفه اي و گرافيک زيبا به بهترين نحو محصولات خود را به نمايش بگذارند.


هميشه هنگام خريد وقتي که شما وارد يک فروشگاه مي شويد مهم ترين مسئله نحوه استقبال فروشنده از شما مي باشد که اين نکته درباره خريد شما از يک سايت فروشگاهي هم صدق مي کند و مهم ترين نقش را در تصميم گيري شما در خريد از آن وب سايت ايفا مي کند.


سايتي که بر مبناي روانشناسي رنگ و چيدمان حرفه اي عناصر بصري آن وب سايت و محصولات آن و بر اساس استراتژي هاي دقيق خريد و امنيت کاربران در پرداخت آنلاين ايجاد شده باشد قطعا اعتماد و نظر مشتري را به خود جلب مي کند.


مهم ترين صفحه يک وب سايت فروشگاهي صفحه اصلي آن سايت است که در واقع حکم ويترين آن فروشگاه را دارد. در اين صفحه بايستي جشنواره هاي فروش، پيشنهادات ويژه، تخفيف ها و… به صورت کاملا استاندارد و زيبا از نظر ديداري ارائه شوند.


 


طراحي سايت شخصي


ايجاد يک وب سايت شخصي چه ومي دارد؟


با پيدايش شبکه هاي اجتماعي اين باور به وجود آمده که نياز به داشتن وب سايت هاي شخصي کاهش پيدا کرده است. گرچه شبکه هاي اجتماعي مي توانند يک رسانه آنلاين مناسبي براي معرفي افراد باشند، اما هيچ گاه کارايي يک وب سايت شخصي براي اطلاع رساني متمرکز با دامنه اختصاصي افراد را ندارد.


در شبکه هاي اجتماعي چيزهايي که از لحاظ ديداري بسيار مهم هستند مانند قالب و گرافيگ آن به صورت غير فابل تغيير و ثابت هستند و گرافيک و قالب مهم ترين گزينه در وب سايت هاي شخصي بشمار مي رود. گرافيک و نوع ساختار مهم ترين نکته براي معرفي براي معرفي افراد و زمينه کاري آن ها بشمار مي رود.


در حال حاضر افراد بيشتر ديداري هستند، بنابراين بيشتر ترجيح مي دهند هر چيزي را ببينند به جاي اينکه بشنوند. براي معرفي تخصص و سوابق کاري رزومه شما ممکن است بگويد که شما چه تخصص و چه توانايي هايي را داريد، اما با سايت شخصي خود، شما مي توانيد کسي را به صورت مستقيم به وبلاگ ببريد و نشان دهد که چه چيزهايي کار شما را از از ديگران متمايز مي کند. با نمونه ها، تصاوير پروژه هايي که در آن ها کار کرده ايد، مقالاتي که نوشته ايد، عکس هاي سمينار هايي که در آن ها شرکت کرده ايدو… در سايت شخصي شما مي تواند بهترين و تکميل ترين معرف شما و هويت آنلاين شما عمل کند.


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,شرکت ,بهترين ,ترين ,طراحي ,آنلاين ,طراحي سايت , طراحي سايت ,براي معرفي ,سايت شرکتي ,سايت شخصي ,براي معرفي افراد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مبنا محتوا والپیپر های فوتبالی معرفی سینماهای قم رزین سختی گیر مدل 2017 - مدل 96 - سریال 2017 - سریال 96 - تقویم - سایت تفریحی آروین درب جنوب Craig